leeslampje.

Topico Katalog 2009 Fotos Web

Hallo,

Vorige week had ik repetitie in Ossendrecht, bij de PKN cantorij. We repeteren daar altijd in de kerk en genieten van de heerlijke akoestiek. Na de nieuwe inrichting zijn er ook spots gehangen waarmee het liturgisch centrum is verlicht. Deze verlichting verlicht ook de elektrische piano en mijn lessenaar. Ik sta eigenlijk de hele repetitie in de spotlight.

Toen ik wilde beginnen zat er ineens een fel schijnend lichtje op mijn lessenaar. Aad Gelderblom had het erop gezet, voor de grap. Een leuke gadget.

pen

Voor het slapen gaan lezen we meestal nog even, ik meestal langer dan Adrie. Het lampje zit nu op het bedlampje geklemd. Het lampje geeft voldoende licht om bij te lezen en stoort niemand! Energiegebruik is minimaal dus die gaan wel even mee.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''