paddenstoelen kweken! Leuk!!!!

Hallo allemaal,
Een maand geleden was ik bij de action in Roosendaal, ik moest een etui hebben om cd’s te bewaren en wilde er niet veel geld voor betalen. Het was, zoals altijd, erg druk. Jong, oud, rijk, arm, blauw, geel bruin, zwart of roomblank iedereen snuffelt en koopt bij de Action.
011
De winkel verandert ook iedere keer van inhoud. Is het Moederdag, Vaderdag, Pasen of kerst? Ga naar de action voor iets leuks. Nu het weer tijd wordt om de vogels bij te voederen dus heeft de Action 10 vetbolletjes voor € 0,79 cent.
vetbollen
Maar we dwalen af, ik was dus in Roosendaal, bij de Action. Op het onderste schap stonden geel/ groene dozen met paddenstoelcultuur. Kweek je eigen oesterzwammen of witte champignons of kastanje champignons. Vroeger, zo’n 25 jaar geleden had ik ook zo’n soort doos en van wat ik mij nog kan herinneren, groeiden daar ook een gruwelijke hoeveelheid champignons uit!
imagesCA0L9W75
Deze keer zijn het dus oesterzwammen. En ze groeien!!!!! Als onkruid!!!! Morgen dus een biefstukje en gebakken oesterzwammen!
oesterzwam-canters
Vanavond merkte ik dat de zwammen de deksel van de doos duwen! Zo,leuk!!!!

PS. nog geen tijd gehad biefstuk te halen, maar dat gaat vandaag echt gebeuren, de oesterzwammen groeien zo hard dat ze zich vanmorgen van de deksel hebben bevrijd!

Theo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''