Hatsjie!!!!


Gisteren  had ik m'n repetitieavond in Woensdrecht en maak van die keren ook van de gelegenheid gebruik om naar de Lidl te gaan. Niet dat we die in Rotterdam niet  hebben maar je kunt je auto lekker kwijt en alles is er op gericht dat  je met je karretje tot bij je auto kunt komen, in Rotterdam is dat niet of amper te doen. laatst had ik de auto aan de overzijde van de straatgeparkeerd een kwam  met een volle kar de Lidl uit. Ik navigeerde richting stoeprand en na heel veel kunst en vliegwerk had ik de kar zonder  kleerscheuren op straat staan en zette kracht om  de oversteek te wagen..... BLOKKEERDE DE WIELEN  van de winkelwagen!! Ik nam mij voor dat ik voortaan in Brabant uitverkoos om te Lidlen.

Dus, ik had mijn auto geparkeerd en mij voor 50cent een boodschappen wagentje aangeschaft en sjokkebolde met de sliert mensen mee naar binnen. Het was binnen erg druk en er werd constant omgeroepen dat Kassa 5 voor u open gaat en dat dit een pinkassa is. Oké, zover ben ik nog niet, eerst boodschappen in de kar droppen. Het waren weer XXL dagen, extra veel voor iets minder. Dat werkt altijd goed want  mensen zijn dol op mer voor minder. De koffie ,espressobonen, zijn XXL dus daar grijp ik mijn kans. 4 Zakken in de kar.  Terwijl ik als een ervaren shopper in de appelsienen en pompelmoezen sta te knijpen graait een mevrouw 6 zakken uit de doos en kanze nog net kwijt in haar karretje. we zin aan het begin van de  winkel en haar kar puilt al uit , ze is toe aan een tweede kar. Zelf ben ik ook nogal van voorraad in huis hebben, als het oorlog wordt heb ik 5 kilo rijst in huis, koffie, en potgroente. je moet de Groe(n)ten van HAK hebben.
prepper pakket.

Zou het te maken hebben met de huidige Corona trammelant??? Mensen schijnen graag genoeg in huis hebben. Ik  het getroffen deel van Italië heeft een meneer 280 pakjes witte pasta op de plank liggen! 280!! Over uien, ingeblikte tomaten en de door de Mama goedgekeurde kruiden wordt niets vermeld, de stumper is veroordeeld om op droge witte pasta te wachten tot het virus aan zijn stad  voorbij is getrokken.
Kassa 7 gaat voor u open, dit is een pinkassa schalt het weer door de zaak. Ik zi een meneer 20 pakken  poets papier in zijn wagentje gooien.  Bij de melk gaat er een doos van 12 flessen van 2 liter in een kar van een muizig vrouwtje, die graat mager is en  nodig aan een dieet van slagroomtaart moet. Die slaat zij niet in maar gaat nog wel voor een enorme  hoeveelheid  magere yoghurt. Lang houdbaar vermeld de verpakking. Zou het een pepper zijn?? Een pepper is iemand die in noodsituaties gaat hamsteren. In noodsituaties, anderen zijn gewoon klanten van Albert Heijn, HAMMSSTEREN!!!!!!!!!!!

Ik laat me niet gek maken. Corona of geen Corona. Van de week ook 12 zakken kattenbakvulling ingeslagen  want zonder kun je niet leven!! Alarmfase 3 met ster!

Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''