Maak je borst maar nat

Ik sloeg de zaterdag bijlage van de Volkskrant op en stootte direct op de volgende kop;
DE KNOOPJES VAN DE HERENBLOUSE MOGEN LOS.  A fgebeeld met 5 jongelingen die in haute couture gehesen de brave, fraaie borst tonen aan de lezers en lezeressen van de Volkskrant. Ik slaak een zucht van verlichting, poepoe ik hoef niet! Nee toch? Ik zie geen 55+er in het artikel, geen buikig type met losse knoopjes. Ik denk dan aan een beetje morsig dik figuur en een roesjesoverhemd open tot de navel. Hij is er van overtuigd dat de wijfies, de shickies helemaal hoteldebotel van hem raken. Ik krijg alleen al kippenvel bij de gedachte  eraan.


Maar smaken verschillen nou eenmaal. Het valt me bij deze heren ook op dat er geen grammetje teveel aanzit. Terwijl ik dit schrijf staar ik naar buiten, er lopen veel mensen voorbij, het is een schaars zonnig moment. Ook jongelingen en heren van verschillend postuur en leeftijd. Geen een waar het aan te raden zou zijn deze trend op te pakken. Ze lopen ook allemaal diep in de jas weggedoken en sjaal en muts om hals en hoofd getrokken, en zijn niet van plan om als het weer betert de knoopjes los te gooien.





Reacties

Populaire posts van deze blog

smikkelen en smullen hatsekidee

Verse wafels uit schudfles

Vertaling ''the long day closes''